Tuesday 19 April 2011

datin2 kelas aku 


terpaksa aku dgn mon jd bodyguard budak kecik nie




ni mcm adik beradik da..asyik dorg je la yg kecoh dlm kelas


kepenatan menunggu mereka ber-shooting

style same..tp kami bukan gay!!

bowling 

boys, tapi ade sorg nyemak..:P

genius kacak bergaya


same tidak serupa

ops!! x sengaja k.
assalamualaikum 
ari ni aku nk mngepos sumthing about memory aku kt pasum
ni about classmate aku..
sory r sesape yg xde dlm pic..
aku ade yg nie je..
at first, we all mmg x rapat..
namun lame kelamaan we all getting ez together..
tiru2 mase test, pinjam2 tutorial..
biasa r tu bro..
kt kelas korang pun ade kan..
hahaha
so, aku pun x terlepas dri golongan itu..
so, kitaorang semakin rapat bila first outing..
gi mid pade bulan pose untuk berbuka together..
hee..korunk, love u all<3
then semakin rapat pabila masuknye sem 2
semakin rapat hari ke hari
bulan ke bulan..
2nd outing ke time square..
mmg penat square la kan..
tp hepy wif u all


aziera: budak paling kecik dalam kelas..tapi die paling lincah dan petah bersuara..kalau ade sem 3, aku nk die jadi ketua kelas..die kan suke adjust jadual..*tgn kedada mata ke atas
memed: muka seakan-akan aku..tapi xsama.. die selalu duk sebelah aku.. selalu la aku ngan die tido berjemaah dalam kelas..hahaha memed, tanx for everything..
mon: member yang da dilabel kwn rapat aku..die ni merangkap rakan sebilik tambahan aku..selalu die la sign kan n die la yang tolong anta n amek tutor ak..

kawan2 yang lain...evwen aku x mention korang..korang still di hati.. semoga berja di masa akan datang and doakan la aku untuk menempuhi saat2 nie..
gud luck u all..

even the pictures getting fade..but the memory still fresh and wont fade..love u all e2 members.. good luck in life and thanks foe everything..:)

2 comments: