Friday 25 February 2011

ubat, jentera and present

ni la ubat yang gua kne mkn for 2 weeks.

Add caption

2 pic ni ade lah jentera yg ade terparking kt umah gua
ade seketol lagi..bapak gua bwk gi koje r
ni la yang nk dicite kan.. cecite cecite
maka alkisah lpas gua date dgn doktor ats dasar penyakit yg mnimpa gua ni...maka gua pun gi la farmasi untuk mengambil ubat..tu yg kt ats tu..tu la dio..
so, lpas da settel smue ubt2 ke bnde sekalian..maka berlancar r dri hospital tu ke bandar klang.
maka tiba la ke tempat yg diberi nama dalam biodatanye klang parade..
guwa taw da pe tujuan bapak gua singgah sni..
mesti nk angkut bnde tu..ape bendenye? cecite2




ni la bnde yg gua mau cite..disebab esoknye jumaat bersamaan 25 feb = birthday adik gua

maka bapak gua pun beli la cam ni nk kasi present kt adik ku tu..
kepada adik aku..selamat hari jadi la yek..
da besar da kau..
dlu kecik je..


No comments:

Post a Comment