Thursday 24 February 2011

date, orang ngamuk and uncle sang cendikiawan

alkisah maka setelah perut gua dipenuhi sandwich juga dilimpahi air teh..
lalu guwa pun mngusap bahagian abdomen guwa..ohh..terasa kesan muncit sixpad gua..*hahaha..gelak poyo:P
setelah sixpad juga berasa lega dek usapan manja si empunya badan..
gua bingkas bangun menuju ke tmpat hujan buatan.."tahi, shower r tuh.."
ahaha..smbil mandi2 gua gosok gigi,sental2 skit ketiak tu..kasi berkilat..wangi dan segar..:D
pastu..gua pun bersiap2..*ape gua pakai baju kaler ape smue tu lu orang xpayah tawu pun tape..tade msuk xm r..
maka gua mmg ade date arini..date dgn sape? naty lu org taw..
maka guwa pun bergegas mnaiki kereta bapaku pulang dari kota...bapaku beli kan kereta..
menuju ke bandar klang diraja..mnuju ke tempat dan lokasi yang dijanjikan..
sampai r gua ketempat tu..ces..paking sesak umpama ade lori durian terbalik ditepian jalan..orang2 kampung sibuk nk gi pungut durian free..ahaha..
sesudah itu guwa masuk la kedalam banggunan yang terletaknye bilik yg aku dan beliau bertemu..
masuk2..register, amik no giliran..upe2nye ramai r org kt situ..
*gampang.. mmg kematu bontot aku nk mnunggu nie..
..da siap smue..guwa pun trun ke kafe...bkn pe..mau isi perut yg da nyanyi lagu david crook..ahaha..
ok..part lpas ni best..

****

da kenyang perut guwa..guwa gi naik balik..aha, blum msuk lagi no gua..ces.
gua dok la mnunggu pnuh sabar...
tatkala itu..ade dtg sorg uncle duduk sblah aku..gaya muka mmg cm chinese..
he spoke wif me..maka terjadi la sesi berbual beramah mesra..
such a very nice man..mmg leyh thn r knowledge die share dgn guwa..
he was there because of sleeping disorder..same goes to me la..
tp my case is such an pelik sket..special case r kire..
bercerita lah beliau pasal megalift, transfomer, old skul rock and roll yada yada..
maka tika itu..tetiba...

bro: aku da tggu lame la!!!! aku pnat nie!!
pekerja: diam membisu mcm org bodo..ahaha..sumpah nyampah
uncle:apahal die tu?
bro: bile aku nk msuk ni!! aku datang sorg! mak bpk pun xde! ubat aku da habis!

#ces, buat kecoh pulak ko..adush..
maka si uncle pun bgun lalu gi menenangkan mmat yg bermasalah itu..
dipujuknya dan diajak bertenang..maka tenang la si bro..trus duduk smula di persimpangan..
haish..mcm2.
x lme lpas tu..aku dipanggil..bertmu la aku dgn si doctor..
ala..dr tu, cm ape je..mcm minah jage topup je ckp.adoi.
dapat la aku ubat yg nmenye risperidon adik beradik anti depressant..

#pic2 akan aku update kemudian r..

######

till the nex update..xterdayo nk update..ponek da..

No comments:

Post a Comment