Wednesday 23 February 2011

bertarung kepenatan

assalamualaikum..morning dudes and babe..
whats up bro? yezza...ahahaha..
by the way..to bdk2 lpasan spm 2010..
mesti korung duk mngisi borang segala macam..mcm borang nak kawin pun ade.akekeke..
pastu gi interview mengahabiskan mase lapang yg mmg tahap ape tatau nak buat ape?
suh koje xmau.tu la kau.x produktif lansung..bankrup tnah tercinta aku ni kang..ahaha.
yg duk keje mesti sibuk duk siap2 nk pi koje..cari duit lbih nk kawin lepas result r tu. mcm aku tatau..hahaha
xpon korank dok ngumpul duit nk smbung blaja..bgus2..xpun dok cari duit lbih nk gi beli sparepart moto r tu..
jgn merempit..mmg kelajuan membunuh, tapi perlahan pulak terbunuh..:P *mmpos polis saman aku sat gi ats tuduhan menghasut untuk merempit..
xpe2..tu smue aku da lalui da episod2 zaman jahiliah ala2 bru lpas merdeka spm dlu.
koje2..gado dgn manager..*gampang..mgorat awek cun kt tmpat koje..cari duit nk gi joli..mkn.
ahahaha..
******
mlm td gua skali lagi payah nk tido..bertarung gua mlm td

current condition: bdn pnat dan penat
activity skunk:sarapan :D

ok la...t wa update lagi..ciau

No comments:

Post a Comment